Träna

HÖSTSCHEMA

MåndagTisdagOnsdagTorsdagFredagLördagSöndag
Endast 25/10,
22/11, 20/12
8.15
Spinn/Core
Annika
Start 12/10
8.00
Spinn/Styrka
Lisa
8.30
Bodybalance
Neil
8.15
Utepass core
Bethina
9.30
Utepass
Bethina
9.30
Bodypump
Jens

11.30
Spinn 45
Carina
10.40
Bodybalance 
Neil

17.00
Bodypump 45
Janni
Start 28/9

17.00
Spinn 30
Janni

17.10
RPM (Spinn intervall)
Lisbeth

17.00
Bodypump 45
Janni

18.00

Tone

Andrea

17.30
CX Worx
Janni

17.15
Tabata
Janni
Start 30/9

17.55
Spinn 50
Anette

17.00
Grit/Bodyattack
Paulina

18.00

RPM

Jens

18.10
Dans aerobic
Lisbeth
Start 6/10
18.10
Bodycombat
Jens
18.00
Bodypump 60
Jens
Start 8/10

19.00

Bodybalance

Neil

19.20
Bodybalance
Neil
Start 30/9


Boka träning online

LES MILLES PASS ATT LADDA NER!

Les Milles har lagt ut en länk med lite pass som man kan ladda ner gratis.

Ladda ner

MORGONMINGEL

Sista fredagen i varje månad, på vårt ordinarie schema, är det frukostmingel efter morgonpasset!
Spinningpasset börjar då kl. 08.00. Efteråt erbjuds frukost till ett förmånligt pris, till dem som deltagit på passet.

Läs om våra olika pass:



BODYATTACK™
Är ett intervallsträningspass som främst tränar konditionen. Ett sportinspirerat konditionspass som utmanar och utvecklar din styrka, kondition och uthållighet. Denna högintensiva intervallträningsklass kombinerar atletiska aeroba rörelser med styrka och stabiliseringsövningar. 45 min.

Se en inspirationsfilm här BODYATTACK.

BODYCOMBAT
Ett fartfyllt konditionspass med olika rörelser inspirerade av kampsport som karate, boxning, taekwondo, muay thai och tai chi. Kraftfulla rörelser där du övar på att slå, sparka och kämpa dig till en överlägsen kondition genom att enbart använda din kroppsvikt.Passar både nybörjare och vana deltagare.

Blir inspirerad här BODYCOMBAT.

CX WORX
Är ett funktionellt och effektivt coreprogram, från Les Mills, som stärker rygg, mage och rumpa. Vi jobbar med motstånd i form av gummiband vilket gör det möjligt att anpassa belastningen och samtidigt utmana kroppen maximalt. 30 min. 

Se en inspirationsfilm här CX WORX.

RPM
RPM är ett spinningpass utvecklat av cykelträningsexperter hos Les Mills, för att få ut det mesta av spinningen i form av konditionsträning, styrka och uthållighet.

Se en inspirationsfilm här RPM.

BODYBALANCE
Body balance är en kombination av olika mind- och stretchbaserade träningsformer såsom yoga, pilates och tai-chi. Rörlighetsträning, styrka och balans står i centrum. Passet för dig som vill ha ökad rörlighet och bättre hållning. Förkoreograferat Les Mills program. 60 min.

Se en inspirationsfilm här BODYBALANCE.

BODYPUMP
Det perfekta styrketräningspasset för dig som vill ha en starkare kropp. Till inspirerande musik tränar du igen om hela kroppen med hjälp av stänger och fria vikter. 45 min eller 60 min.

Se en inspirationsfilm här BODYPUMP.

Spinning
Alla kan träna spinning! Spinning är enkel, rolig och effektiv konditionsträning på cykel. Du ställer själv in motståndet vilket gör att du kan träna efter din egen nivå. Instruktören tar dig med på en resa med både upp och nerförsbackar. Välj mellan 25 min, 45 min och 50 min.

Box

Roligt, intensivt pass med fokus på motion. Alla kan vara med oavsett ålder! 

Spinn/core
Passet inleds med fartfylld spinning i ca 20 min. Därefter följer tuffa övningar för rygg och mage. 60 min.

Fyspass

Med fysträning tränar vi våra fem fysiska grundegenskaper dvs styrka, snabbhet, uthållighet, koordination och rörlighet. Ett pass för alla!

Cirkelfys
Träningspasset med "allt i ett", där du tränar fynktionell styrka och rörlighet med rejält pulspåslag. 50 min.

Tabata
Intervallträning, styrka och kondition, både med och utan redskap. 45 min.

Power Yoga
PowerYoga är en aktiv form med sett ständigt flöde av rörelse och övningar. Det ger ökad rörlighet, förbättrad hållning och kroppsuppfattning sam starkare muskulatur. 50 min.

DansMix

Enkla steg, mycket puls och härlig musik. Till för alla!