Träna

HÖSTSCHEMA

Vi tar vårt ansvar!
Från den 23 november väljer vi att ställa in alla gruppträningspass fram till jul.
Gymmet är öppet för er som behöver träna. Känner du det minsta symptom eller är i riskgrupp så ska du stanna hemma.

Tillsammans tar vi oss igenom detta!

MåndagTisdagOnsdagTorsdagFredagLördagSöndag
8.15
Spinn/Core
Annika

8.00
Spinn/Styrka
Lisa
8.30
Bodybalance
Neil




11.30
Spinn 45
Carina


17.00
Bodypump 45
Janni

17.00
Spinn 30
Janni

17.10
RPM (Spinn intervall)
Lisbeth

17.00
Bodyattack
Paulina

18.00

Tone

Andrea

17.30
CX Worx
Janni

17.15
Tabata
Janni

17.55
Spinn 50
Anette


18.00

RPM

Jens

18.10
Dans aerobic
Lisbeth

18.10
Bodycombat
Jens
18.00
Bodypump 60
Jens

19.00

Bodybalance

Neil

19.20
Bodybalance
Neil


Boka träning online

LES MILLES PASS ATT LADDA NER!

Les Milles har lagt ut en länk med lite pass som man kan ladda ner gratis.

Ladda ner

MORGONMINGEL

Sista fredagen i varje månad, på vårt ordinarie schema, är det frukostmingel efter morgonpasset!
Spinningpasset börjar då kl. 08.00. Efteråt erbjuds frukost till ett förmånligt pris, till dem som deltagit på passet.

Läs om våra olika pass:



BODYATTACK™
Är ett intervallsträningspass som främst tränar konditionen. Ett sportinspirerat konditionspass som utmanar och utvecklar din styrka, kondition och uthållighet. Denna högintensiva intervallträningsklass kombinerar atletiska aeroba rörelser med styrka och stabiliseringsövningar. 45 min.

Se en inspirationsfilm här BODYATTACK.

BODYCOMBAT
Ett fartfyllt konditionspass med olika rörelser inspirerade av kampsport som karate, boxning, taekwondo, muay thai och tai chi. Kraftfulla rörelser där du övar på att slå, sparka och kämpa dig till en överlägsen kondition genom att enbart använda din kroppsvikt.Passar både nybörjare och vana deltagare.

Blir inspirerad här BODYCOMBAT.

CX WORX
Är ett funktionellt och effektivt coreprogram, från Les Mills, som stärker rygg, mage och rumpa. Vi jobbar med motstånd i form av gummiband vilket gör det möjligt att anpassa belastningen och samtidigt utmana kroppen maximalt. 30 min. 

Se en inspirationsfilm här CX WORX.

RPM
RPM är ett spinningpass utvecklat av cykelträningsexperter hos Les Mills, för att få ut det mesta av spinningen i form av konditionsträning, styrka och uthållighet.

Se en inspirationsfilm här RPM.

BODYBALANCE
Body balance är en kombination av olika mind- och stretchbaserade träningsformer såsom yoga, pilates och tai-chi. Rörlighetsträning, styrka och balans står i centrum. Passet för dig som vill ha ökad rörlighet och bättre hållning. Förkoreograferat Les Mills program. 60 min.

Se en inspirationsfilm här BODYBALANCE.

BODYPUMP
Det perfekta styrketräningspasset för dig som vill ha en starkare kropp. Till inspirerande musik tränar du igen om hela kroppen med hjälp av stänger och fria vikter. 45 min eller 60 min.

Se en inspirationsfilm här BODYPUMP.

Spinning
Alla kan träna spinning! Spinning är enkel, rolig och effektiv konditionsträning på cykel. Du ställer själv in motståndet vilket gör att du kan träna efter din egen nivå. Instruktören tar dig med på en resa med både upp och nerförsbackar. Välj mellan 25 min, 45 min och 50 min.

Spinn/core
Passet inleds med fartfylld spinning i ca 20 min. Därefter följer tuffa övningar för rygg och mage. 60 min.

Fyspass

Med fysträning tränar vi våra fem fysiska grundegenskaper dvs styrka, snabbhet, uthållighet, koordination och rörlighet. Ett pass för alla!

Tabata
Intervallträning, styrka och kondition, både med och utan redskap. 45 min.

Aerobicdance

Enkla steg, mycket puls och härlig musik. Till för alla!