Läs om våra olika pass

BODYCOMBAT

Ett fartfyllt konditionspass med olika rörelser inspirerade av kampsport som karate, boxning, taekwondo, muay thai och tai chi. Kraftfulla rörelser där du övar på att slå, sparka och kämpa dig till en överlägsen kondition genom att enbart använda din kroppsvikt.
Passar både nybörjare och vana deltagare. Blir inspirerad här Bodycombat.

BODYATTACK

Bodyattack är ett intervallträningspass som främst tränar kondition, ett sportinspirerat konditionspass som utmanar och utvecklar din styrka, kondition och uthållighet. Denna högintensiva intervallträningsklass kombinerar atletiska aeroba rörelser med styrka och stabiliseringsövningar. Se en inspirationsfilm här Bodyattack.

CX WORX

Är ett funktionellt och effektivt coreprogram, från Les Mills, som stärker rygg, mage och rumpa. Vi jobbar med motstånd i form av gummiband vilket gör det möjligt att anpassa belastningen och samtidigt utmana kroppen maximalt. 30 min. Se en inspirationsfilm här CX WORX.

RPM

RPM är ett spinningpass utvecklat av cykelträningsexperter hos Les Mills, för att få ut det mesta av spinningen i form av konditionsträning, styrka och uthållighet. Passet fokuserar mycket på tempo- och motståndsintervall för att efterlikna terräng i naturen. Se en inspirationsfilm här PRM.

BODYBALANCE

Body balance är en kombination av olika mind- och stretchbaserade träningsformer såsom yoga, pilates och tai-chi. Rörlighetsträning, styrka och balans står i centrum. Passet för dig som vill ha ökad rörlighet och bättre hållning. Förkoreograferat Les Mills program. 60 min Se en inspirationsfilm här Bodybalance.

BODYSTEP

Fartfylld konditionskrävande step up från Les Mills, med inslag av styrka. Garanterat roligt & svettigt. 60 min Se en inspirationsfilm här Bodystep.

SH'BAM

Les Mills förkoreograferade danspass. Svettigt roligt och fartfyllt. 45 min Se en inspirationsfilm här Sh'Bam.

BODYPUMP

Det perfekta styrketräningspasset för dig som vill ha en starkare kropp. Till inspirerande musik tränar du igen om hela kroppen med hjälp av stänger och fria vikter. 45 min eller 60 min Se en inspirationsfilm här Bodypump.

GRIT

GRIT är designat för att bygga upp din muskelstyrka. Här använder du skivstång, viktplatta och steplåda för att öka träningseffekten. Musik och rörelser ger dig effektiv träning som förbättrar din syreupptagning, styrka och uthållighet. 30 min. Blir insprerad här GRIT

GRIT CARDIO

Les Mills GRIT™ CARDIO kräver ingen utrustning. Här använder du istället din egen kroppsvikt och tränar högintensivt för att förbättra din kondition. Den unika sammansättningen av rörelser ger dig en hög energiförbrukning som fortsätter efter att passet är slut. Det är vetenskapligt bevisat att Les Mills GRIT™ CARDIO levererar snabba resultat, förbättrar din kondition, fysik och förbränning. 30 min. Blir insprerad här GRIT CARDIO

Power Yoga

Power Yoga är en aktiv form med ett ständigt flöde av rörelser och övningar. Det ger ökad rörlighet, förbättrad hållning och kroppsuppfattning samt starkare muskulatur. 50 min.

Spinning

Alla kan träna spinning! Spinning är enkel, rolig och effektiv konditionsträning på cykel. Du ställer själv in motståndet vilket gör att du kan träna efter din egen nivå. Instruktören tar dig med på en resa med både upp och nerförsbackar. Välj mellan 25 min, 45 min och 50 min.

Spinn/core

Passet inleds med fartfylld spinning i ca 20 min. Därefter följer tuffa övningar för rygg och mage. 60 min.

Spinn/styrka

Spinning och styrkeövningar för hela kroppen. 60 min.

F.T

Funktionell Träning 40 min. Intensiv träning där du på 40 min tränar styrka, smidighet, koordination och balans. Övningar där flera olika muskler aktiveras samtidigt. Effektiv och rolig träning, med eller utan redskap.

Rörlighet
Ett mjukare pass, där vi jobbar för att förbättra smidighet genom stretchövningar. Ger även ökad rörlighet. 30 min.