Läs om våra olika pass

BODYCOMBAT

Ett fartfyllt konditionspass med olika rörelser inspirerade av kampsport som karate, boxning, taekwondo, muay thai och tai chi. Kraftfulla rörelser där du övar på att slå, sparka och kämpa dig till en överlägsen kondition genom att enbart använda din kroppsvikt.
Passar både nybörjare och vana deltagare. Blir inspirerad här Bodycombat.

BODYATTACK

Bodyattack är ett intervallträningspass som främst tränar kondition, ett sportinspirerat konditionspass som utmanar och utvecklar din styrka, kondition och uthållighet. Denna högintensiva intervallträningsklass kombinerar atletiska aeroba rörelser med styrka och stabiliseringsövningar. Se en inspirationsfilm här Bodyattack.

CX WORX

Är ett funktionellt och effektivt coreprogram, från Les Mills, som stärker rygg, mage och rumpa. Vi jobbar med motstånd i form av gummiband vilket gör det möjligt att anpassa belastningen och samtidigt utmana kroppen maximalt. 30 min. Se en inspirationsfilm här CX WORX.

BODYBALANCE

Body balance är en kombination av olika mind- och stretchbaserade träningsformer såsom yoga, pilates och tai-chi. Rörlighetsträning, styrka och balans står i centrum. Passet för dig som vill ha ökad rörlighet och bättre hållning. Förkoreograferat Les Mills program. 60 min Se en inspirationsfilm här Bodybalance.

BODYPUMP

Det perfekta styrketräningspasset för dig som vill ha en starkare kropp. Till inspirerande musik tränar du igen om hela kroppen med hjälp av stänger och fria vikter. 45 min eller 60 min Se en inspirationsfilm här Bodypump.

GRIT

GRIT är designat för att bygga upp din muskelstyrka. Här använder du skivstång, viktplatta och steplåda för att öka träningseffekten. Musik och rörelser ger dig effektiv träning som förbättrar din syreupptagning, styrka och uthållighet. 30 min. Blir insprerad här GRIT

Spinning

Alla kan träna spinning! Spinning är enkel, rolig och effektiv konditionsträning på cykel. Du ställer själv in motståndet vilket gör att du kan träna efter din egen nivå. Instruktören tar dig med på en resa med både upp och nerförsbackar. Välj mellan 25 min, 45 min och 50 min.

Spinn/core

Passet inleds med fartfylld spinning i ca 20 min. Därefter följer tuffa övningar för rygg och mage. 60 min.

Spinn/styrka

Spinning och styrkeövningar för hela kroppen. 60 min.

Cirkelfys

Träningspasset med "allt i ett", där du tränar fynktionell styrka och rörlighet med rejält pulspåslag. 50 min.

Work Out

Ett pass där man växlar mellan lättare koreograferade låtar och tabatalåtar. Vi låter hela kroppen få arbeta på ett roligt och "busigt" sätt.

Tabata

Högintensiv intervallträning. Styrka och kondition, både med och utan redskap. 30 min

Power Yoga

PowerYoga är en aktiv form med sett ständigt flöde av rörelse och övningar. Det ger ökad rörlighet, förbättrad hållning och kroppsuppfattning sam starkare muskulatur. 50 min.